منتديات القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات القمر

منتدى جامد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تطولى شعرك بسهوله جدا من غير خلطات

كاتب الموضوعرسالة
bosy_bassant123
جديد
جديد

ازاى تطولى شعرك بسهوله جدا من غير خلطات Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تطولى شعرك بسهوله جدا من غير خلطات   ازاى تطولى شعرك بسهوله جدا من غير خلطات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 17, 2011 4:16 pm

السلام عليكم ورحمه الله
انا هحكيلكوا حكيتى انا شعرى كان طويل لحد نص ظهرى تقريبا بس كان كيرلى مكنش بيبان طووله قمت عملبت حناء فرد بوظت شعرى قصر خالص وكمان وقع رحت قصيته فى رقبتى يعنى كان اقل من الكريه طبعا حزنت جدا على شعررى وعملت كتير خلطات استجاب شويه ونعم وبيرجع تانى قمت يأست فكنت قاعدة مع جارتنا هيه شعرها ماشاء الله الله واكبرطويل جداااااا ونااااااعم جداااا ولمعه فيه خياااال قمت سالتها من جماله وحكتلها على شعرى قالتلى الى عمل كدة فى شعرها الجاااااااااز انا مصدقتش انا سمعت عنه كتير بس محبتش اعمل قمت قلت خلاص دة اخر حل لشعرى رحت قصيته مدرج وبعدين اشتريت زجاجه جاز وبقيت احط كل يوم على شعرى قبل ما انام واغطيه وبعدين اصحى الصبح اسيبه والله على ما اقوله شهيد شعرى نعمممم خاااالص وبقه جميل وطوله بان جداااا فى مدة قصيرةة اوىىىىىى والكل بيسالنى وعطيته الفكرة بجد اسفه رغيط عليكو بس والله شعرى بقه حاجه تانيه خالص يااريت انتو كمان تستفادوا زى مانا استفدت والموضوع مش منقول دة عن تجربه والله ارجوا الى يعمل خلطتى ويشوف النيجه المبهرة يدعلى بلتوفيق فى حياتى العلميه وكل مااتمناة lol!

ازاى تطولى شعرك بسهوله جدا من غير خلطات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاى تتاكد انك انسان طبيعي؟
» زهقت من المدرسة ؟ ادخل واعرف ازاى تزوغ رسمى !!!!!!